sâmbătă, 19 februarie 2011

Verdades coma puños

De súpeto deime conta de que últimamente estou decindo algúnhas cousas algo impopulares, e é unha irresponsabilidade, dado que até que non se oficialice o meu cargo de emperador mundial non teño poder para impoñer unilateralmente as miñas opinións a todo cristo. Confeso que me falta un Goebbles ao lado aínda e teño que adaptarme ás circusntancias e facer que as miñas opinións sexan populares a toda costa para gañar simpatizantes (hai que adaptarse, como Adolfito cando o do 33… que hábil!).
Así que puxen o meu cerebro privilexiado de visionario a traballar e por suposto os deuses dictáronme a decisión correcta. No meu próximo post (este mesmo) teño que dicer algo co que todo o mundo teña que estar dacordo. Verdades coma puños que ninguén poda rebatir e que fagan aos demais rendirse ante a aplastante lóxica dos meus razoamentos.
Hoxe quero comezar por dez sentencias básicas:

- As vacas son mamíferos. Isto é así, non ten volta de folla. En realidade se teño que xuzgar polo que eu mesmo vin debo confesar que non podería acreditar que os cuxos non nazan de ovos, xa que non vin nunca nacer un, pero a enciclopedia insiste en que isto é así e a min paréceme razoable. Ë evidente que os cuxos non caben nun ovo, nin sequera nun grande, como os de avestruz. Pode que no seu momento decrete que son ovíparos, pero será un dos moitos luxos que me darei para recrearme no meu poder absoluto.

- “El futbol es así”. Unha verdade universal do noso tempo. A ver quen me pode negar iso. Prohibir aos futbolistas profesionais utilizar esa frase é un dos meus maiores desexos para o futuro.

- Masa e peso non son o mesmo. Por mais que me coste aínda comprender a diferéncia tódo-los entendidos están dacordo neste asunto.

- Se mire como se mire inhalar gas non é unha boa idea. Salta á vista.

- Por algún motivo deus non fixo que o papa nacese sen xenitais. Non entendo porqué, pero en caso contrario a súa santidade llo anunciaría ao seu rebaño.

- As radios dos taxis sintonizan a COPE de serie. Sei que hai un modelo especial de radio de automóvil que só se vende a taxistas que ten esta función. Non admito réplica. O que non sei é onde conseguilas, onde as mercarán?.

- A segunda triloxía de Star Wars sobraba. Incontestable.

- A Nietzsche hai que saber leelo. Non sei o que significa isto, eu sempre o lín de esquerda a dereita e de arriba a abaixo, pero como tanta xente o dí debe ser certo.

- O programa que tiña Jose Luis moreno en TVE era un plan marciano para exterminar á humanidade. Isto tamén é así. Só a suspensión do programa evitou a catástrofe. Creo que o vin no programa ese de sucesos paranormais. Unha vez atopouse un señor en Soria ao que lle gustaba o programa, pero logo se descubriu que non podía respirar sen chutarse silício.

- Meg Ryan é o anticristo. Isto xa o teño dito, pero hoxe busco como digo resaltar o incontastable. Non son eu precisamente cristiano, pero tampouco me gusta que vaia a xente por Hollywood cheirando a azufre.

- A xente que lé a Kant é moi, moi lista. Pero listos de la muerte. Ninguén parece atreverse a discutir este extremo.

- “La belleza está en el interior”. Dogma coma os dos cristianos, anque ningúen se atreva a discutilo poucos viven atendéndo a el. Sobre isto versará en forma de pequena fábula moral un dos meus próximos posts.

Ala, a ver quen me discute isto.